Voorlichting geven

Om het taboe rondom huiselijk geweld te doorbreken, geeft Stichting Kezban op diverse manieren voorlichting. We verzorgen bijvoorbeeld voorlichting bij organisaties en professionals en zetten voorlichtingsprojecten op. Daarnaast hebben we een speciale voorlichtingsfilm gemaakt, getiteld ‘Als ik haar was…’. Deze film maakt op aansprekende wijze duidelijk dat geweld vaker voorkomt én dat er een oplossing is voor slachtoffers die in een uitzichtloze situatie lijken te verkeren. Inmiddels is ook de verfilming van het toneelstuk ‘Hou mijn hart vast’ op dvd bij Stichting Kezban te verkrijgen.

Voorlichting bij uw organisatie?

Stichting Kezban komt graag voorlichting geven bij uw organisatie. Wij kunnen ook cursussen ontwikkelen of trainingen verzorgen. Mail uw verzoek naar info@st-kezban.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. We beschikken over een pool van deskundige voorlichters en we zoeken graag de voorlichter die bij uw wensen past.