Wordt donateur

Zó kunt u helpen

Wilt u Stichting Kezban ondersteunen bij het bestrijden van eergerelateerd geweld? Word dan nu donateur. We krijgen geen geld van de overheid, al onze medewerkers zijn vrijwilligers en daarmee zijn we afhankelijk van de giften van particulieren en bedrijven. Elke bijdrage die we ontvangen, helpt ons om ons werk voort te zetten. Dat maakt donateurs onmisbaar voor onze stichting.

Wat biedt Stichting Kezban u?

Alle donateurs ontvangen per mail:

• Het jaarverslag.
  • Uitnodigingen voor bijeenkomsten.

Bedrijven die structureel doneren, krijgen een vermelding op de website, gratis voorlichting over het bestrijden van huiselijk en eergerelateerd geweld en in overleg eventuele andere tegenprestaties.

Ja, ik wil Stichting Kezban helpen.
Daar zijn we erg blij mee! U kunt uw donatie als volgt schenken:

• U kunt elke maand een bedrag storten. In dat geval kunt u het machtigingsformulier printen en invullen.
  • U geeft eenmalig, via het machtigingsformulier of door een bedrag over te maken op rekeningnummer 6215405.
  • U geeft een periodieke schenking gedurende vijf jaar. Dit kunt u regelen via een notaris en heeft als voordeel dat het fiscaal aantrekkelijk is.
  • U laat geld na bij uw overlijden, en legt dat vast in uw testament. Uw notaris kan u hier verder over informeren.

Overweegt u meer dan € 500,- te doneren? Neem dan contact met ons op via info@stichtingkezban.nl.

Stichting Kezban is door de Belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dat betekent dat u als donateur uw gift van de belasting kunt aftrekken. Uw gegevens worden uiteraard beschermd, en niet voor andere doelen gebruikt.