Nieuws van stichting kezban

Internationale vrouwendag in Eindhoven

In het kader van de Internationale Vrouwendag houden De Raad van Iraanse vluchtelingen en Migranten in Nederland ( afdeling  Iraanse vrouwen), Stichting Kezban en Stichting Maduwann in Eindhoven op zondag 8 maart een feestelijke dag in zaal De Ronde ( Tongelere straat). Er zullen lezingen en discussies worden gehouden, daarnaast wordt er dansles en muziek gegeven. Lees meer in de uitnodiging en kom naar Eindhoven.

Zelfbeschikking is a cool thing!

Op 14 maart 2014 organiseerde Vluchtelingenorganisaties Nederland (VON) in samenwerking met stichting Kezban 'De Avond van Zelfbeschikking'. Een interactieve bijeenkomst waarbij lokale (kandidaat)politici met bewoners in gesprek gngen over de vraag hoe het zelfbeschikkingsrecht van individuen in Amsterdam kan worden gewaarborgd. Op die avond onder meer een column van Dino Suhonic, voorzitter van stichting Maruf. Lees hier zijn column.

Koop een wenskaart en steun daarmee Stichting Kezban en het bestrijden van relationeel en eergerelateerd geweld.

Stichting Kezban heeft in 2007 aan de Turkse kunstenaar Atila Kanbir gevraagd of hij een ontwerp voor een wenskaart wilde maken. Enthousiast geworden voor het werk van Stichting Kezban, presenteerde hij een aantal ontwerpen. Daaruit heeft Stichting Kezban er twee gekozen. De ontwerpen schonk hij aan ons.

De wenskaarten zijn gedrukt op zeer mooi kwaliteitspapier. De binnenkant bevat geen tekst zodat de kaarten voor verschillende doelen kunnen worden gebruikt. De kaarten worden geleverd met enveloppe.

Door deze kunstkaarten te kopen steunt u Stichting Kezban en werkt u mee aan het onder de aandacht brengen van het voorkomen en bestrijden van relationeel en eergerelateerd geweld.

Wenskaarten kezban